Koulutusten maksamisessa saattaa esiintyä häiriöitä
Kortti- ja pankkimaksutavat eivät välttämättä toimi kaikilla asiakkaillamme. Vikaa korjataan. Pahoittelemme häiriötä!
Oppiva organisaatio tarvitsee ajankohtaista tutkimustietoa ja konkreettisia välineitä kehittyäkseen. Räätälöitävissä täydennyskoulutuksissamme pureudutaan siihen, millaiset pedagogiset ratkaisut toimivat parhaiten oppimisen tehostamisessa ja miten innostaa ja ohjata ihmisiä kehittymään.
Kokemuksemme opetusalan kouluttajana on pitkä ja teemme tiiviisti yhteistyötä Helsingin yliopiston kasvatustieteellisen tiedekunnan kanssa. Tiedekunta on maamme johtava, kansainvälisesti arvostettu kasvatustieteiden ja opettajankoulutuksen tutkimus- ja koulutusyksikkö.
Asiakkaan toiveiden ja tarpeiden mukaan räätälöity koulutus on paras vaihtoehto, kun työyhteisö kaipaa koulutusta johonkin tiettyyn osaamisalueeseen, isompien tiimien tai koko organisaation osaamisen kehittämiseen.
Koulutus vahvistaa opettajien tietoja, valmiuksia ja osaamista elämys- ja taidepedagogisten menetelmien hyödyntämisestä osana opetus- ja kasvatustyötä.
Koulutuksen tavoitteena on varhaiskasvatuksen henkilöstön ruokakasvatuksen sisältöosaamisen sekä varhaiskasvatuksen yksikön omien käytännön ruokakasvatuksen toimintamallien kehittäminen.
Koulutuksen tavoitteena on tarjota keinoja opettajan ja oppilaan välisen kannustavan vuorovaikutuksen vahvistamiseen.
Koulutus tarjoaa tietoa ja ideoita digitaalisuuden hyödyntämiseen pedagogisen dokumentoinnin tukena. Koulutuksessa tutustutaan erilaisiin sovelluksiin ja opetellaan käyttämään niitä.
Koulutuksessa perehdytään varhaiskasvatuksen etäopetuksen mahdollisuuksiin ja haasteisiin sekä pohditaan yhdessä aikamme digitaalisen kulttuurin ilmiöiden heijastumia etäopetukseen.
Koulutuksessa syvennytään varhaiskasvatussuunnitelman eli vasun perusteisiin niin sisällöllisesti kuin varhaiskasvatustyötä ohjaavana työvälineenä.
Koulutuksen tavoitteena on tukea esi- ja alkuopetuksen henkilöstöä uusien opetussuunnitelmien toteuttamisessa sekä erityisesti joustavan esi- ja alkuopetuksen kehittämisessä.
Varhennetun kielenopetuksen koulutukset on suunnattu kunnille, kouluille ja päiväkodeille, jotka haluavat kehittää yhdessä varhennetun kielenopetuksen toimintatapoja. Koulutusten tavoitteena on jakaa ajankohtaista tietoa, yhtenäistää varhennettuun kielenopetukseen liittyviä toimintatapoja sekä jakaa hyviä toimintamalleja.
Webinaarisarja antaa opettajille ja ohjaajille välineitä kohdata kriisialueelta tulevia oppilaita ja tukea oppilaita koulunkäynnin arjessa.
Koulutus vahvistaa opettajien tietoja, valmiuksia ja osaamista elämys- ja taidepedagogisten menetelmien hyödyntämisestä osana opetus- ja kasvatustyötä.
Perusopetuslain 29 §:n nojalla oppilaalla ja opiskelijalla on oikeus turvalliseen oppimisympäristöön. Tämä velvoittaa opetuksen järjestäjiä huolehtimaan väkivallan ja koulukiusaamisen estämisestä kouluissa ja oppilaitoksissa. Koulun henkilöstön tehtävänä on puuttua kiusaamiseen ja turvata jokaiselle lapselle ja nuorelle turvallinen ympäristö.
Koulutuskokonaisuus koostuu kuudesta moduulista. Koulutuksen tavoitteena on tarjota opetusalan henkilöstölle keinoja ja välineitä lasten ja nuorten hyvinvoinnin ja turvallisen oppimisilmapiirin tukemiseen sekä ammatilliseen kehittymiseen ja kasvuun kouluhyvinvoinnin edistäjinä.
Pajassa opettajat pohtivat pedagogisia digitaitojaan ja kehitystavoitteitaan sekä koulun digitaalisuutta syvemmin ja laaja-alaisemmin.
Koulutuksessa perehdytään eriyttämiseen oppilaiden osallisuuden ja yhteenkuuluvuuden näkökulmasta. Koulutus kytkeytyy vahvasti koulun arkeen, ja sen lähtökohtana on työyhteisön oman osaamisen hyödyntäminen ja tukeminen.
Tästä koulutuksesta opettajat saavat konkreettisia ja suoraan omassa työssä sovellettavia toimintamalleja henkilökohtaisen ammatillisen vuorovaikutusosaamisen kehittämiseen.
Koulutus tarjoaa erityispedagogiikan kentän tuoreinta tietoa syrjään jäämisen riskissä olevien oppilaiden tukemiseen.
Tutorvalmennuksen keskeisimpänä tavoitteena on saada valmiuksia tutoropettajana toimimiseen sekä koulun pedagogiseen kehittämiseen käytännössä.
Koulutuksen tavoitteena on kehittää opettajien palautteenantokäytänteitä ja arvioinnin suunnittelua ja toteutusta sekä taitoa ohjata oppijoita käyttämään saamaansa arviointipalautetta oman oppimisensa tukena.
Valmennuksessa perehdytään siihen, millaisia muutoksia uudistuva perusopetuksen arviointi edellyttää paikalliseen opetussuunnitelmaan, ja annetaan käytännön työvälineitä arviointikäytänteiden kehittämiseen.
Koulutuksen tavoitteena on tarjota keinoja opettajan ja oppilaan välisen kannustavan vuorovaikutuksen vahvistamiseen.
Koulutuksessa syvennytään kolmiportaisen tuen perusteisiin ja oppimisen tukeen omassa kouluyhteisössä ja opettajan työssä.
Webinaarisarja antaa opettajille ja ohjaajille välineitä kohdata kriisialueelta tulevia oppilaita ja tukea oppilaita koulunkäynnin arjessa.
Koulutus vahvistaa opettajien tietoja, valmiuksia ja osaamista elämys- ja taidepedagogisten menetelmien hyödyntämisestä osana opetus- ja kasvatustyötä.
Koulutuskokonaisuus koostuu kuudesta moduulista. Koulutuksen tavoitteena on tarjota opetusalan henkilöstölle keinoja ja välineitä lasten ja nuorten hyvinvoinnin ja turvallisen oppimisilmapiirin tukemiseen sekä ammatilliseen kehittymiseen ja kasvuun kouluhyvinvoinnin edistäjinä.
Pajassa opettajat pohtivat pedagogisia digitaitojaan ja kehitystavoitteitaan sekä koulun digitaalisuutta syvemmin ja laaja-alaisemmin.
Tästä koulutuksesta opettajat saavat konkreettisia ja suoraan omassa työssä sovellettavia toimintamalleja henkilökohtaisen ammatillisen vuorovaikutusosaamisen kehittämiseen.
Valmennus kehittää lukion henkilöstön tiimityöskentelytaitoja ja tiimijohtajuusosaamista sekä edistää tiimien toimintaa osana lukion yhteisöllistä ja oppivaa toimintakulttuuria.
Valmennuksessa perehdytään lukion arviointiin ja sen monipuoliseen kehittämiseen erityisesti ohjaavana ja oppimista edistävänä tekijänä.
Valmennuksen tavoitteena on vahvistaa lukion henkilöstön ammatillista osaamista mielen hyvinvoinnista voimavarana sekä löytää keinoja opiskelijoiden hyvinvoinnin ja opiskelua edistävien taitojen tukemiseen.
Valmennuksessa perehdytään lukiolain uudistuksen edellyttämiin tukitoimien suunnitteluun ja toteutukseen oppilaitoksessa sekä yksilön että yhteisön ja tuen rakenteiden tasolla.
Koulutuksen tavoitteena on kehittää opettajien palautteenantokäytänteitä ja arvioinnin suunnittelua ja toteutusta sekä taitoa ohjata oppijoita käyttämään saamaansa arviointipalautetta oman oppimisensa tukena.
Valmennus kehittää lukion henkilöstön tiimityöskentelytaitoja ja tiimijohtajuusosaamista sekä edistää tiimien toimintaa osana lukion yhteisöllistä ja oppivaa toimintakulttuuria.
Koulutuksessa saat työhösi vaikuttavia ja käytännönläheisiä työkaluja, joilla yksilöissä ja tiimeissä olevaa käyttämätöntä osaamista ja kehittämisenergiaa saadaan käyttöön.
Valmennuksen tavoitteena on tukea oppilaitosten johtoryhmiä esimerkiksi toimintakulttuuriin liittyvien asioiden tai rakenteellisten uudistusten keskellä.
Valmennus kehittää varhaiskasvatuksen ja perusopetuksen henkilöstön tiimityöskentelytaitoja ja edistää tiimien toimintaa osana yksiköiden toimintakulttuuria.
Pajassa opettajat pohtivat pedagogisia digitaitojaan ja kehitystavoitteitaan sekä koulun digitaalisuutta syvemmin ja laaja-alaisemmin.
Koulutuksessa kehitetään erilaisia oppijakeskeiseen toimintaan perustuvia työskentely- ja arviointikäytänteitä digitaalisia mahdollisuuksia ja työvälineitä hyödyntäen.
Koulutuksessa tuetaan osallistujia suunnittelemaan ja toteuttamaan pedagogisesti mielekästä oppimista ja opetusta verkko- tai etäopiskeluna.
Koulutuksessa tutustutaan erilaisiin käytännöllisiin verkkopohjaisiin työkaluihin, joita voi hyödyntää reaaliaikaisissa koulutuksissa, verkkokoulutuksissa ja -tapaamisissa.
Koulutuksessa opitaan verkkosuunnittelun ja oppimismuotoilun perusteet, ja se valmentaa oman verkkokoulutusjakson suunnitteluun.
Asiakaskohtaiset tilauskoulutus- ja kehittämisratkaisut antavat organisaatiolle parhaat valmiudet menestyä. Ryhmille räätälöitävien täydennyskoulutusten sisältö, taso, toteutus ja laajuus suunnitellaan yhdessä asiakkaan kanssa siten, että asetetut tavoitteet saavutetaan mahdollisimman tehokkaasti ja vaikuttavasti.
HY+ on täydennyskoulutukseen ja erilaisiin kehittämispalveluihin erikoistunut yhtiö, jossa työskentelee reilut 30 jatkuvan oppimisen ystävää. Toimimme yliopistollisen tutkimuksen ja työelämän välimaastossa yhdistäen parhaamme mukaan uuden oppimisen ja itsensä kehittämisen kysyntää ja tarjontaa. Me HY+:ssa koemme tekevämme merkityksellistä työtä yksilön, yhteiskunnan ja koko maailman hyväksi. Nautimme työstämme, ja sinä voit nauttia sen hedelmistä.
Helsingin yliopiston koulutus- ja kehittämispalvelut HY+ Oy
PL 53 (Fabianinkatu 32)
00014 Helsingin yliopisto
Koulutusten maksamisessa saattaa esiintyä häiriöitä
Kortti- ja pankkimaksutavat eivät välttämättä toimi kaikilla asiakkaillamme. Vikaa korjataan. Pahoittelemme häiriötä!