FI | SV | EN

Yhteisopettajuus varhaiskasvatuksessa

Koulutuksessa perehdytään yhteisopettajuuteen varhaiskasvatuksessa.

Koulutus tarjoaa ymmärrystä ja osaamista yhteisopettajuuden edellytyksistä, yhteisopetuksen suunnittelusta ja toteuttamisesta. Lisäksi se antaa oivallista tukea pedagogiikkaan muuntuvissa oppimisen tiloissa sekä käytännön työkaluja yhteisopettajuuden ja toimintakulttuurin kehittämiseen.

Kenelle

Koulutus on suunnattu kaikille varhaiskasvatuksessa työskenteleville.

Hyödyt

Koulutus tarjoaa tietoa sekä malleja ja ideoita omaan työhön. Se avartaa varhaiskasvatuksen henkilöstön osaamista yhteisopettajuudesta keskittymällä muun muassa käytännöllisiin yhteisopettajuuden malleihin ja yhteisopettajuuteen osana toimintakulttuurin muutosta.

Osallistujat laativat konkreettisen suunnitelman yhteisopettajuuden toteutuksesta.

Teemoja

  • Yhteisopettajuuden määrittelyä, taustaa ja tutkimuksia – hyötyjä ja haasteita
  • Yhteisopetuksen mallit, yhteisopettamisen eri muotojen käsittelyä
  • Opettajuus yhteisopetuksessa
  • Yhteisopettaminen: pilottikokeilut ja kokemuksia rohkeista, uudenlaisista toimintamalleista
  • Yhteisopettaminen osana toimintakulttuurin muutosta
  • Suunnittelu, toteutus ja arviointi ­– konkreettinen suunnitelma yhteisopettajuuden toteuttamisesta

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Onnistuneen koulutuksen toteuttaminen: ”Suunnittele, suunnittele ja suunnittele!”
Miten koulutus toteutetaan onnistuneesti ja mitä kaikkea prosessissa tulisi ottaa huomioon? HY+ käynnistää jälleen syksyllä […]
Syö itsesi virkeäksi kesälomalla
Kesäloma tarjoaa täydellisen tilaisuuden kiinnittää huomiota omaan hyvinvointiin ja ravitsemukseen. Pitkät päivät ja runsas tuoreiden […]
Comma vastaa viestinnän johtamisen ja kehittämisen haasteisiin
Viestinnän ja markkinoinnin maailma on murroksessa. Perinteiset markkinointiviestinnän menetelmät eivät yksin riitä vaikuttavan viestinnän rakentamiseen. […]