FI | SV | EN

Tekoäly leikissä

Opit näkemään tekoälyssä uusia puolia, joita voi hyödyntää esimerkiksi leikissä ja arkipäiväisessä pedagogiikassa.

Koulutus tarjoaa tietoa ja työkaluja tekoälyn hyödyntämiseen sekä siihen, miten tekoälyä voi hyödyntää varhaiskasvatuksessa. Koulutus auttaa näkemään tekoälyn pedagogisen merkityksen myös lapsen näkökulmasta. 

Koulutuksessa osallistuja perehtyy tekoälyyn ja sitä hyödyntäviin keskeisiin sovelluksiin. Hän saa välineitä tekoälyn hyödyntämiseen esimerkiksi tarinoiden ja materiaalien luomisessa.

Koulutuksen jälkeen osallistuja oppii näkemään tekoälyssä uusia puolia, joita voi hyödyntää omassa työssään esimerkiksi leikissä ja arkipäiväisessä pedagogiikassa.

Kohderyhmä

Varhaiskasvatuksen henkilöstö

Toteutustapa

Koulutus toteutetaan etäkoulutuksena (Teams/Zoom) tai lähikoulutuksena. Koulutus muodostuu kolmesta 60 minuutin koulutuksesta. Koulutukseen sisältyy ennakko- ja välitehtävä.

Sisältö

Sisältö täydentyy ja vahvistuu asiakkaan ja kouluttajan kanssa käydyn keskustelun pohjalta. Esimerkkejä käsiteltävistä aiheista: 

1. Mitä tekoäly on ja miten se on osa lasten kokemusmaailmaa

2. Miten opettaja voi kasvatustyössä hyödyntää tekoälypalveluita, esim. tarinoiden ja materiaalien luomiseen

3. Miten tekoälyyn liittyviä asioita voidaan sisällyttää leikkeihin ja arkipäiväiseen pedagogiikkaan

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Onnistuneen koulutuksen toteuttaminen: ”Suunnittele, suunnittele ja suunnittele!”
Miten koulutus toteutetaan onnistuneesti ja mitä kaikkea prosessissa tulisi ottaa huomioon? HY+ käynnistää jälleen syksyllä […]
Syö itsesi virkeäksi kesälomalla
Kesäloma tarjoaa täydellisen tilaisuuden kiinnittää huomiota omaan hyvinvointiin ja ravitsemukseen. Pitkät päivät ja runsas tuoreiden […]
Comma vastaa viestinnän johtamisen ja kehittämisen haasteisiin
Viestinnän ja markkinoinnin maailma on murroksessa. Perinteiset markkinointiviestinnän menetelmät eivät yksin riitä vaikuttavan viestinnän rakentamiseen. […]