Koronavirustilanteen vaikutus koulutuksiimme
Seuraamme koronavirustilanteen kehittymistä ja noudatamme Suomen hallituksen asettamia rajoitustoimenpiteitä, viranomaisten suosituksia ja Helsingin yliopiston ohjeistusta. Päivitämme tietoa koronavirustilanteen vaikutuksista koulutustemme järjestämiseen tälle sivulle >>

FI | SV | EN

Gamification and Capasity Building for long-term unemployed

Euroopan komission tuella toteutetussa hankkeessa (ERASMUS+) tunnistettiin ja otettiin käyttöön vaikuttavia pelistrategioita vaikeasti tavoitettavien pitkäaikaistyöttömien ihmisten toimintavalmiuksen vahvistamiseksi ja yrittäjyyteen kannustamiseksi.

Hanke sai osittain alkunsa The Directing Life Change -projektin tuloksista (www.directlifechange.eu) ja toimi synergiassa samanaikaisesti toteutettavan Break Down or Break Out -hankkeen kanssa.

Hankkeessa pilotoitava toinen valmennus käynnistyi maaliskuussa 2016. Hanke päättyi 31.8.2016.

Koronavirustilanteen vaikutus koulutuksiimme
Seuraamme koronavirustilanteen kehittymistä ja noudatamme Suomen hallituksen asettamia rajoitustoimenpiteitä, viranomaisten suosituksia ja Helsingin yliopiston ohjeistusta. Päivitämme tietoa koronavirustilanteen vaikutuksista koulutustemme järjestämiseen tälle sivulle >>