Tarvitsetko esittelyvideota?

Yritys, organisaatio tai tutkimusryhmä: Välitä viestisi tai kerro tarinasi videolla

Kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, sanotaan. Puhumattakaan liikkuvasta kuvasta. Hyvin tehty esittelyvideo toimii kirjoitettua tekstiä paremmin. Video tiivistää viestisi ja jättää muistijäljen. Se on persoonallinen, henkilökohtainen ja tekijänsä näköinen. Video on monikäyttöinen ja helposti jaettavissa, myös somessa. Sen avulla:

• kerrot palvelustasi, tutkimuksestasi tai tuotteestasi
  • julkistat tutkimustuloksia tai lanseeraat uusia menetelmiä
  • koulutat, opetat tai ohjeistat
  • rekrytoit tai markkinoit
  • viestit talon sisäisesti tai tiedotat ulospäin

Kun tarvitset asiantuntevaa apua oman koulutus- tai tutkimusvideosi tekemiseen, ota kumppaniksi HY+. Meiltä saat apua juuri sen verran ja juuri siihen vaiheeseen kun tarvitset. Halutessasi voit myös ulkoistaa koko prosessin HY+ammattilaisille. Meiltä hoituu:

• käsikirjoituksen suunnittelu ja toteutus
  • sisällön pedagoginen suunnittelu
  • studion ja videokalusteiden käyttö
  • visuaalinen ilme ja grafiikka
  • videon editointi ja käsittely

Ota yhteyttä, niin tehdään yhdessä toimiva ja tehokas video juuri sinun organisaatiosi tarpeisiin!
Lisätietoja:
Helsingin yliopisto koulutus- ja kehittämispalvelut HY+
Jukka Koivisto, jukka.koivisto@helsinki.fi, puh. 050 307 4974