Valmennuksessa pohditaan erilaisia organisaatiokulttuureja ja opetellaan näkemään ero muun muassa virallisen ja epävirallisen kulttuurin välillä. Valmennuksessa käsitellään, minkälaisia viestintä- ja toimintatyylejä sekä coachaavaa ja fasilitoivaa otetta voi käyttää asiakkaan kohtaamisessa ja muutoksessa. Valmennuksessa käsitellään erilaisia muutokseen vaikuttavia tekijöitä ja annetaan niihin työkaluja, jotta osallistujat onnistuisivat entistä paremmin vaikuttamaan muutoksiin erilaisissa työtilanteissa ja asiakasorganisaatioissa. Tutustu asiakastarinaan.
Opetus ja oppiminen, Varhaiskasvatus
Kiusaamisen ehkäisy ja myönteinen vuorovaikutus varhaiskasvatuksessa
Koulutus tarjoaa varhaiskasvatuksen ammattilaisille kattavan ymmärryksen kiusaamisesta, valmiuksia tunnistaa kiusaamisilmiötä, ymmärtää kiusaamisen eri muotoja sekä toteuttaa tehokasta ennaltaehkäisyä.