FI | SV | EN

Kriisiviestintä nyt

Kriisiviestintä on tärkeä kehittämiskohde kaikille organisaatioille.

Onko valmiutenne kriisiviestintään ajan tasalla?

Kriisit ovat muuttuneet. Julkisuus, kriisit ja niiden viestijät sekä yleisö ovat toisenlaisia mihin ollaan totuttu.

Organisaation viestintää ei vastaanota pelkästään hyväntahtoinen tai passiivinen yleisö, vaan vastaanotto verkossa saattaa olla hyvin aktiivista ja jopa pahantahtoista tai vihamielistä. Kriisiviestinnässä menetätte nopeasti autonomisuutenne ja huomaatte olevanne vain pieni osa kriisistä keskustelevaa moniäänistä ja ehkä riitaisaakin joukkoa.

Julkisuudessa erilaisia asioita kriisiytetään helposti, ja organisaationne voi joutua tilanteeseen, jossa huomaatte olevanne negatiivisen huomion kohteena, eikä syy ole välttämättä selkeä tai organisaationne itse aiheuttama.

Muuttuneissa olosuhteissa kriisiviestintäoppeja on syytä päivittää.

Tämän koulutuksen tavoitteena on tarjota uusinta tietoa muuttuneiden kriisien vaatimuksista sekä niistä keinoista, joilla kriisiviestinnällä voidaan vaikuttaa. Koulutuksen jälkeen organisaationne itsevarmuus hyödyntää kriisiviestinnän keinoja on parantunut ja ymmärrätte paremmin sen, mihin asioihin viestinnällä voi vaikuttaa. Tunnistatte myös median toimintatapoja sekä uusia yhteiskunnallisia viestinnällisiä virtauksia.

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Onnistuneen koulutuksen toteuttaminen: ”Suunnittele, suunnittele ja suunnittele!”
Miten koulutus toteutetaan onnistuneesti ja mitä kaikkea prosessissa tulisi ottaa huomioon? HY+ käynnistää jälleen syksyllä […]
Syö itsesi virkeäksi kesälomalla
Kesäloma tarjoaa täydellisen tilaisuuden kiinnittää huomiota omaan hyvinvointiin ja ravitsemukseen. Pitkät päivät ja runsas tuoreiden […]
Comma vastaa viestinnän johtamisen ja kehittämisen haasteisiin
Viestinnän ja markkinoinnin maailma on murroksessa. Perinteiset markkinointiviestinnän menetelmät eivät yksin riitä vaikuttavan viestinnän rakentamiseen. […]