HY+digiaamu: Digitaalisten mediasisältöjen fiksumpi analytiikka

Suuri osa yhteiskunnallisesta ja arkisestakin keskustelusta tapahtuu nykyään digitaalisessa mediassa jonkin teknologisen alustan välittämänä. Millä tavoin keskusteluja voidaan käyttää fiksusti hyödyksi esimerkiksi viestinnän suunnittelussa, brändianalytiikassa tai kulutustrendien ennakoinnissa? Mihin tekstisisältöjen automaattinen analyysi pystyy ja mihin ei? Miten datamassoista voidaan saada hyötyä organisaatiolle?

Muun muassa näihin kysymyksiin vastattiin historian ensimmäisessä webinaarimuotoisessa HY+digiaamussa keskiviikkona 5.2.2020. Lataa webinaarin tallenne, niin pääset kuulemaan Helsingin yliopiston Kuluttajatutkimuskeskuksen tutkijatohtori Salla-Maaria Laaksosen ajatuksia aiheesta sekä hänen kolme väitettään fiksumpaan sosiaalisen median datan hyödyntämiseen.

Helsingin yliopisto Koulutus- ja kehittämispalvelut HY+

PL 53 (Fabianinkatu 32)
00014 Helsingin yliopisto

Vaihde: 0294 1911


Yhteystiedot

Meistä

Tietosuoja

HY+ Moodle


Siirry tilaamaan uutiskirje!


Koulutusta organisaatioille

Räätälöidyissä koulutuksissamme käytössänne on koko maailma. Tilaa mitä tarvitset, me toimitamme. Voit myös pyytää meiltä apua, jolloin selvitämme organisaatiosi koulutustarpeet ja ehdotamme kehittämiskohteita. Organisaatiokohtainen, vain teidän tarpeisiinne suunniteltu koulutus on keino kehittyä juuri siinä ja siellä, missä sinä tai organisaatiosi haluatte.

Koulutukset yrityksille

Koulutukset julkissektorille

Iskikö tiedonjano?

Kiinnostuitko uuden oppimisesta?
Haluatko pitää osaamisesi ajan tasalla ja virkistyä ammatillisesti?

Kyllä! Haluan lisää tietoa!