Valmennuksessa kehitetään asiakaskokemusta vahvistamalla osallistujien palveluosaamista.
Koulutuksen tavoitteet ja hyödyt
- Muodostaa yhteinen ymmärrys siitä, mitä on hyvä palvelu
- Ymmärtää, mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siihen pystyy itse vaikuttamaan
- Kehittää omaa vuorovaikutusosaamista ja kirjallisen viestinnän taitoja
- Oivaltaa, miten koulutuksen jälkeen voi kehittyä omassa palvelutyössään ja mitä tukea siihen tarvitsee
- Osallistuja saa omaan työarkeen välineitä työn asiakaslähtöiseen kehittämiseen ja työn sujuvoittamiseen
Koulutuksen sisältö (esimerkki)
Moduuli 1: Palvelulähtöisyys organisaatiossa ja omassa työssä
Moduuli 2: Asiakaskohtaamisen vuorovaikutus
Moduuli 3: Viesti vaikuttavasti eri kanavissa
Moduuli 4: Asiakaslähtöinen oman työn kehittäminen