Viis hyvinvoinnista -sarja, kevät 2016

Ajankohtaista hyvinvointikeskustelua useasta eri näkökulmasta. Helsingin yliopiston koulutus- ja kehittämispalvelut järjesti keväällä 2016 viisiosaisen keskustelusarjan hyvinvointialan esimiehille, yrittäjille ja muille asiantuntijoille. Viis hyvinvoinnista -sarjassa käsiteltiin mm. muistisairaan ihmisen itsemääräämisoikeutta, lasten hyvinvointia nyky-yhteiskunnassa, mindfullnessin hyödyntämistä työelämässä sekä hyvinvoinnin ja terveyden moninaista edistämistä.

– Hyvinvointi ei ole rahakysymys vaan ajattelutavan muutos, jonka tulisi puhaltaa koko palveluita tarjoavan organisaation läpi, tilaisuuden puheenjohtaja, FT Ulla Eloniemi-Sulkava summasi. Seuraa ilmoitteluamme Viis hyvinvoinnista -sarjan jatkosta syyskaudella.