FI | SV | EN

Palveluosaaja

Koulutuksesta saa välineitä työn asiakaslähtöiseen kehittämiseen sekä työn sujuvoittamiseen

Valmennuksessa kehitetään asiakaskokemusta vahvistamalla osallistujien palveluosaamista.

Koulutuksen tavoitteet ja hyödyt

  • Muodostaa yhteinen ymmärrys siitä, mitä on hyvä palvelu
  • Ymmärtää, mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siihen pystyy itse vaikuttamaan
  • Kehittää omaa vuorovaikutusosaamista ja kirjallisen viestinnän taitoja
  • Oivaltaa, miten koulutuksen jälkeen voi kehittyä omassa palvelutyössään ja mitä tukea siihen tarvitsee
  • Osallistuja saa omaan työarkeen välineitä työn asiakaslähtöiseen kehittämiseen ja työn sujuvoittamiseen

Koulutuksen sisältö (esimerkki)

Moduuli 1: Palvelulähtöisyys organisaatiossa ja omassa työssä

Moduuli 2: Asiakaskohtaamisen vuorovaikutus

Moduuli 3: Viesti vaikuttavasti eri kanavissa

Moduuli 4: Asiakaslähtöinen oman työn kehittäminen

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Onnistuneen koulutuksen toteuttaminen: ”Suunnittele, suunnittele ja suunnittele!”
Miten koulutus toteutetaan onnistuneesti ja mitä kaikkea prosessissa tulisi ottaa huomioon? HY+ käynnistää jälleen syksyllä […]
Syö itsesi virkeäksi kesälomalla
Kesäloma tarjoaa täydellisen tilaisuuden kiinnittää huomiota omaan hyvinvointiin ja ravitsemukseen. Pitkät päivät ja runsas tuoreiden […]
Comma vastaa viestinnän johtamisen ja kehittämisen haasteisiin
Viestinnän ja markkinoinnin maailma on murroksessa. Perinteiset markkinointiviestinnän menetelmät eivät yksin riitä vaikuttavan viestinnän rakentamiseen. […]