FI | SV | EN

Palveluosaaja

Koulutuksesta saa välineitä työn asiakaslähtöiseen kehittämiseen sekä työn sujuvoittamiseen

Valmennuksessa kehitetään asiakaskokemusta vahvistamalla osallistujien palveluosaamista.

Koulutuksen tavoitteet ja hyödyt

  • Muodostaa yhteinen ymmärrys siitä, mitä on hyvä palvelu
  • Ymmärtää, mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siihen pystyy itse vaikuttamaan
  • Kehittää omaa vuorovaikutusosaamista ja kirjallisen viestinnän taitoja
  • Oivaltaa, miten koulutuksen jälkeen voi kehittyä omassa palvelutyössään ja mitä tukea siihen tarvitsee
  • Osallistuja saa omaan työarkeen välineitä työn asiakaslähtöiseen kehittämiseen ja työn sujuvoittamiseen

Koulutuksen sisältö (esimerkki)

Moduuli 1: Palvelulähtöisyys organisaatiossa ja omassa työssä

Moduuli 2: Asiakaskohtaamisen vuorovaikutus

Moduuli 3: Viesti vaikuttavasti eri kanavissa

Moduuli 4: Asiakaslähtöinen oman työn kehittäminen

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Lapselle kielen merkitys on kiistaton, sillä se luo pohjan ajattelulle, havaitsemiselle, tuntemiselle ja vuorovaikutukselle. Kielen

Lapselle kielen merkitys on kiistaton, sillä se luo pohjan ajattelulle, havaitsemiselle, tuntemiselle ja vuorovaikutukselle. Kielen…

Valmentava johtaminen koki aikamoisen renessanssin koronapandemian myötä. Kun työtä oli pakko alla kuin alalla tehdä

Valmentava johtaminen koki aikamoisen renessanssin koronapandemian myötä. Kun työtä oli pakko alla kuin alalla tehdä…