FI | SV | EN

Palveluosaaja

Koulutuksesta saa välineitä työn asiakaslähtöiseen kehittämiseen sekä työn sujuvoittamiseen

Valmennuksessa kehitetään asiakaskokemusta vahvistamalla osallistujien palveluosaamista.

Koulutuksen tavoitteet ja hyödyt

  • Muodostaa yhteinen ymmärrys siitä, mitä on hyvä palvelu
  • Ymmärtää, mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siihen pystyy itse vaikuttamaan
  • Kehittää omaa vuorovaikutusosaamista ja kirjallisen viestinnän taitoja
  • Oivaltaa, miten koulutuksen jälkeen voi kehittyä omassa palvelutyössään ja mitä tukea siihen tarvitsee
  • Osallistuja saa omaan työarkeen välineitä työn asiakaslähtöiseen kehittämiseen ja työn sujuvoittamiseen

Koulutuksen sisältö (esimerkki)

Moduuli 1: Palvelulähtöisyys organisaatiossa ja omassa työssä

Moduuli 2: Asiakaskohtaamisen vuorovaikutus

Moduuli 3: Viesti vaikuttavasti eri kanavissa

Moduuli 4: Asiakaslähtöinen oman työn kehittäminen

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Millaista uutta osaamista työelämässä tarvitaan? Vastaa lyhyeen kyselyyn ja kerro, mitä taitoja sinä tai organisaatiosi

Millaista uutta osaamista työelämässä tarvitaan? Vastaa lyhyeen kyselyyn ja kerro, mitä taitoja sinä tai organisaatiosi…

Millaista uutta osaamista työelämässä tarvitaan?

Vastaa ja voita 1000 € lahjakortti

HY+:n koulutukseen* tai osaamisen kehittämiseen coachin kanssa!