FI | SV | EN

Kestävää ja eettistä tekoälyä ja tiedolla johtamista

Opit koulutuksessa, miten tekoäly näyttäytyy elämässämme käytännössä sekä tunnistamaan sen mahdollisuudet, vaikutukset ja potentiaaliset riskit.

KENELLE

Koulutus on suunnattu johtajille, esihenkilöille ja asiantuntijoille

HYÖDYT JA TAVOITTEET

  • Ymmärrät tiedolla johtamisen ja tekoälyn mahdollisuudet ja rajat.  
  • Tiedät, mitä toimenpiteitä tai ratkaisuja vaaditaan, jotta tiedolla johtaminen ja tekoälyn käyttö olisi harkittua ja suunnitelmallista.
  • Hahmotat konepohjaisen päätöksenteon ongelmia ja mahdollisuuksia eettisestä näkökulmasta. 
  • Tutustut tekoälyyn liittyvään oikeudelliseen säätelyyn.

KESKEISET SISÄLLÖT

  • Ihmisen rooli, johdon vastuu, etiikan ja hyvinvoinnin rajat
  • Mistä ja miten data tiedolla johtamiseen   
  • Minkälaisilla työkaluilla eteenpäin   
  • Mistä tekoälyn käytössä on kyse, mitä sillä voi tehdä ja mitä ei
  • Miten tunnistaa eettisiä kysymyksiä, joita nousee tekoälyn käytössä ja tiedolla johtamisessa 
  • Regulaatio: tekoälyasetus, vastuu ja yksityisyys tekoälyn käytössä ja datan keräämisessä sekä hyödyntämisessä

Teemoja painotetaan ryhmän oppimistarpeiden mukaan. Kuvauksen tavoitteet ja sisällöt pohjautuvat 2 valmennuspäivät laajuiseen toteutukseen ennakko- ja välityöskentelyineen, mutta toteutus räätälöidään yhdessä asiakkaan kanssa.

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Onnistuneen koulutuksen toteuttaminen: ”Suunnittele, suunnittele ja suunnittele!”
Miten koulutus toteutetaan onnistuneesti ja mitä kaikkea prosessissa tulisi ottaa huomioon? HY+ käynnistää jälleen syksyllä […]
Syö itsesi virkeäksi kesälomalla
Kesäloma tarjoaa täydellisen tilaisuuden kiinnittää huomiota omaan hyvinvointiin ja ravitsemukseen. Pitkät päivät ja runsas tuoreiden […]
Comma vastaa viestinnän johtamisen ja kehittämisen haasteisiin
Viestinnän ja markkinoinnin maailma on murroksessa. Perinteiset markkinointiviestinnän menetelmät eivät yksin riitä vaikuttavan viestinnän rakentamiseen. […]