FI | SV | EN

Palvelumuotoilu

Osaaminen palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksen parantamisesta tukee organisaatiosi palvelujen kehittämistä.

Käytännön tekemistä painottava valmennusohjelma tarjoaa tukea organisaation palvelujen kehittämiseen. Valmennuksessa opitaan tunnistamaan organisaation palvelutoiminnan kehittämistarpeet ja soveltamaan opittua käytäntöön.

Valmennus auttaa suunnittelemaan, toteuttamaan ja myös arvioimaan palvelumuotoiluprojektin, jonka keskiössä on asiakaskokemus. Valmennus voidaan toteuttaa organisaatiollesi myös lyhempänä palvelumuotoilun starttipäivänä.

Palvelumuotoilun starttipäivä

Mitä palvelumuotoilulla voidaan saada aikaan? Palvelumuotoilun starttipäivässä omaksutaan nopeasti palvelumuotoiluajattelua, käsitteistöä ja kehittämiskäytäntöjä case-esimerkkien vertailuanalyysin eli benchmarkingin avulla.

Fokuksessa oleva asiakaskokemusten parantaminen kehittää myös organisaation työkäytäntöjä ja lisää arjen innovaatioita, joilla voi tehdä nopeankin hyppäyksen mielekkäämpään toimintatapaan ja samalla jopa ylittää asiakkaiden odotukset.

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Onnistuneen koulutuksen toteuttaminen: ”Suunnittele, suunnittele ja suunnittele!”
Miten koulutus toteutetaan onnistuneesti ja mitä kaikkea prosessissa tulisi ottaa huomioon? HY+ käynnistää jälleen syksyllä […]
Syö itsesi virkeäksi kesälomalla
Kesäloma tarjoaa täydellisen tilaisuuden kiinnittää huomiota omaan hyvinvointiin ja ravitsemukseen. Pitkät päivät ja runsas tuoreiden […]
Comma vastaa viestinnän johtamisen ja kehittämisen haasteisiin
Viestinnän ja markkinoinnin maailma on murroksessa. Perinteiset markkinointiviestinnän menetelmät eivät yksin riitä vaikuttavan viestinnän rakentamiseen. […]