FI | SV | EN

Palvelumuotoilu

Osaaminen palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksen parantamisesta tukee organisaatiosi palvelujen kehittämistä.

Käytännön tekemistä painottava valmennusohjelma tarjoaa tukea organisaation palvelujen kehittämiseen. Valmennuksessa opitaan tunnistamaan organisaation palvelutoiminnan kehittämistarpeet ja soveltamaan opittua käytäntöön.

Valmennus auttaa suunnittelemaan, toteuttamaan ja myös arvioimaan palvelumuotoiluprojektin, jonka keskiössä on asiakaskokemus. Valmennus voidaan toteuttaa organisaatiollesi myös lyhempänä palvelumuotoilun starttipäivänä.

Palvelumuotoilun starttipäivä

Mitä palvelumuotoilulla voidaan saada aikaan? Palvelumuotoilun starttipäivässä omaksutaan nopeasti palvelumuotoiluajattelua, käsitteistöä ja kehittämiskäytäntöjä case-esimerkkien vertailuanalyysin eli benchmarkingin avulla.

Fokuksessa oleva asiakaskokemusten parantaminen kehittää myös organisaation työkäytäntöjä ja lisää arjen innovaatioita, joilla voi tehdä nopeankin hyppäyksen mielekkäämpään toimintatapaan ja samalla jopa ylittää asiakkaiden odotukset.

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

5 vinkkiä aivojen ylikuormituksen ehkäisyyn – näin luot terveellisemmän työympäristön
Aivojen hyvinvointi työssä ja oppimisessa on keskeinen tekijä kokonaisvaltaiselle hyvinvoinnille. Oikeanlainen työtila yhdessä säännöllisen liikkumisen […]
Digitaidot varhaiskasvatuksessa ja esiopetuksessa – miksi niihin olisi hyvä panostaa?
Digitaalisuus ja erilaisten uusien teknologioiden käyttö on lisääntynyt yhteiskunnassa viimeisten vuosien aikana hyvin nopeasti. Kännykät […]
Farmasian erikoistumiskoulutukset 2024: haku on käynnistynyt
Haku syksyllä 2024 alkaviin farmasian erikoistumiskoulutuksiin käynnistyi 14. helmikuuta. Farmasian erikoistumiskoulutukset on tarkoitettu proviisoreille ja […]