FI | SV | EN

Palvelumuotoilu

Osaaminen palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksen parantamisesta tukee organisaatiosi palvelujen kehittämistä.

Käytännön tekemistä painottava valmennusohjelma tarjoaa tukea organisaation palvelujen kehittämiseen. Valmennuksessa opitaan tunnistamaan organisaation palvelutoiminnan kehittämistarpeet ja soveltamaan opittua käytäntöön.

Valmennus auttaa suunnittelemaan, toteuttamaan ja myös arvioimaan palvelumuotoiluprojektin, jonka keskiössä on asiakaskokemus. Valmennus voidaan toteuttaa organisaatiollesi myös lyhempänä palvelumuotoilun starttipäivänä.

Palvelumuotoilun starttipäivä

Mitä palvelumuotoilulla voidaan saada aikaan? Palvelumuotoilun starttipäivässä omaksutaan nopeasti palvelumuotoiluajattelua, käsitteistöä ja kehittämiskäytäntöjä case-esimerkkien vertailuanalyysin eli benchmarkingin avulla.

Fokuksessa oleva asiakaskokemusten parantaminen kehittää myös organisaation työkäytäntöjä ja lisää arjen innovaatioita, joilla voi tehdä nopeankin hyppäyksen mielekkäämpään toimintatapaan ja samalla jopa ylittää asiakkaiden odotukset.

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Marianne Terkki-Mallat
050 415 0520
etunimi.sukunimi@hyplus.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Marianne Terkki-Mallat
050 415 0520
etunimi.sukunimi@hyplus.fi

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Työyhteisö on aarrearkku
Työyhteisössä jokaisella on oma vastuualueensa, mutta yhdessä yksilöt ovat paljon enemmän. Monien organisaatioiden SWOT-analyysin ensimmäisenä […]
Hyvä yksilön ja osaamisen johtaminen vie parempiin tuloksiin
Blogiteksti on julkaistu alun perin 2.4.2019 ja päivitetty 16.2.2023. Strategisessa johtamisessa olennaista on osaamisen johtaminen, […]
Love Ope -villasukat
Love Ope -villasukkien neulontaohje
HY+:n opetusalan tiimistä löytyy myös innokkaita neulojia. Asiantuntijamme ovat suunnitelleet hauskat Love Ope -villasukat, ja tämän […]