Katso klippejä verkkokoulutuksista

Verkko-opiskelu on hurjassa nosteessa, eikä ihme! Joustava koulutusmuoto mahdollistaa sen, että opiskelu ei ole enää aikaan tai paikkaan sidottu. Voit opiskella ja tehdä tehtäväsi kotona – tai vaikkapa laiturin nokassa kesämökillä. Turha reissaaminen ja stressi jää pois, ja säästät itseäsi sekä luontoa. Rahasta puhumattakaan. Verkkokoulutukset kun ovat kustannustehokas tapa kehittää osaamista edullisesti, eikä rahaa kulu esimerkiksi matkustamiseen opintojen pariin ja pois.

Verkko-opiskeleminen on helppoa, eikä vaadi mitään erityistaitoja. Jos osaat lähettää sähköpostia, selviät myös verkko-oppimisympäristössä. Opiskeluinnon lisäksi tarvitset vain internetiin yhdistetyn tietokoneen tai mobiililaitteen.

HY+ järjestää verkkokoulutuksia useilta eri aloilta.

Myynnin verkkokoulutus syväasiantuntijoille

Petri Parvinen

Tutustu koulutukseen ja ilmoittaudu

Pelillisyys koulutuksessa ja osaamisen kehittämisessä

Jori Pitkänen

Jukka Koskenkanto

Tutustu koulutukseen ja ilmoittaudu

Katsaus suomalaisten arvoihin

Klaus Helkama

Johtajana kehittyminen

Pauli Juuti

Täydennyskoulutus tekee tutkitusti hyvää, myös verkossa.