Asiakastarina:

Metsäyhtiön henkilöstön pedagogisten taitojen kehittäminen

Isolla metsäalan yhtiöllä on oma koulutusorganisaatio, jonka tehtävänä on hankkia ulkoisilta toimijoilta koulutusmateriaalia. Koulutusorganisaation vetäjä halusi päivittää oman tiiminsä pedagogiset taidot. Erityisesti haluttiin keskittyä tiimin jäsenten osaamiseen ja kykyyn huomioida oikeita asioita koulutusmateriaalien hankinnassa.

HY+ järjesti koulutusohjelman syksyllä 2017 ja talvella 2018 nimellä Pedagogical Consultation. Koulutuksen alussa toteutettiin kaksi webinaaria, joissa kerrottiin pedagogiikan uusista tuulista. Tämän jälkeen pidettiin asiakkaan tiloissa työpaja, jossa käytiin koulutusmateriaalia konkreettisesti läpi. Työpaja toimi fasilitoituna eli työskentelytapa oli hyvin käytännönläheinen.

Asiakas oli erittäin tyytyväinen koulutukseen. Koulutuksen osallistujat pystyvät jatkossa sekä tekemään että hankkimaan pedagogisesti toimivia koulutusmateriaaleja. Materiaalit voidaan käydyn koulutuksen ansiosta toteuttaa tehokkaan oppimisen näkökulmasta. Asiakasorganisaatio tulee siis jatkossa säästämään opiskeluun käytetystä työajasta.

Asiakkaan koulutusorganisaatio on saanut kattavan koulutuksen uusimmista pedagogisista menetelmistä. Näin ollen organisaation valmius hankkia asianmukaista materiaalia on huomattavasti parempi verrattuna tilanteeseen ennen koulutusta.

Kiinnostuitko yhteistyöstä? Organisaatiokohtainen, vain teidän tarpeisiinne suunniteltu koulutus on keino kehittyä juuri siinä ja siellä, missä sinä tai organisaatiosi haluatte. Ota yhteyttä ja kysy lisää.

Tutustu myös muihin koulutuksiin ja valmennuksiin, joita olemme viime aikoina toteuttaneet asiakkaillemme.

Kiinnostuitko? Tutustu räätälöityihin koulutuksiimme!

Lisää asiakastarinoita