VALMENTAJA- JA COACH -VALMENNUKSIA

Valmentavan ja coachaavan otteen peruslainalaisuuksien sisäistämisen ja konkreettisten työkalujen kautta saat työhösi vaikuttavia ja käytännönläheisiä työkaluja, joilla yksilöissä ja tiimeissä olevaa osaamista ja kehittämisenergiaa saadaan käyttöön. Katso tästä alkavia valmentaja- ja coach-koulutuksia.

Valmentava innovatiivisuuden johtaminen -etätoteutus 16.2. – 16.3.2021
Innovatiivisuus on keskeistä organisaatioiden selviytymiselle ja kasvulle niin normaalioloissa kuin poikkeustilanteissa ja kriiseissäkin. Miten johtaa innovatiivisuutta ja hyödyntää siinä valmentavaa johtamisotetta? Millaisia konkreettisia toimintatapoja voidaan ottaa käyttöön organisaation arjessa, kun halutaan tukea innovatiivisuutta? Miten johtaa ihmisiä ja organisaatiota kestävästi kohti innovatiivisuutta? Näihin kysymyksiin saat vastauksia tästä innovatiivisuuden johtamisen koulutuksesta.

Sertifioitu systeeminen coach -koulutus, 2.6.-30.11.2021
Koulutus tarjoaa käytännönläheisiä työkaluja työn taustalla vaikuttavien ilmiöiden tutkimiseen ja vaikuttamisen dynamiikkaan. Systeeminen coach vaikuttaa valmennettavan sekä sen systeemin toimintaan, jonka osa hän on. Koulutusohjelma on tarkoitettu erityisesti ohjaus- ja coachaustyötä tekeville, ohjausalan ammattilaisille, kouluttajille ja kehittäjille, jotka haluavat laajentaa ja syventää omia coach- ja vaikuttamistaitojaan sekä haluavat hankkia mahdollisesti ICF:n coach-sertifioinnin (ACC tai PCC).

Ratkaisukeskeinen valmentaja / coach -koulutus (40 op) 3.2.2022-20.1.2023
Ratkaisukeskeinen lähestymistapa on menetelmä ja ajattelutapa, joka antaa kannustavia käytännön työkaluja erilaisiin vuorovaikutustilanteisiin, innostuksen kasvattamiseen, suunnitteluun, ongelmien ratkaisuun ja kehittämistyöhön. Koulutus soveltuu henkilöille, jotka työskentelevät erilaisissa asiakastyöympäristöissä, työyhteisön tai henkilöstön kehittämis-, konsultointi- tai esimiestehtävissä

ORGANISAATIOILLE RÄÄTÄLÖIDYT RATKAISUT

Teemme yllä olevia koulutuksia ja valmennuksia myös organisaatioille asiakaskohtaisina koulutuksina. Räätälöity koulutus on keino kehittyä juuri siinä ja siellä, missä sinä tai organisaatiosi haluatte. Kysy myös coachausta tai valmennusta itsellesi tai ryhmällesi! Tutustu myös muihin asiakaskohtaisena toteutettaviin johtamisen ja työyhteisön kehittämisen ohjelmiimme!

Ota yhteyttä ja kysy lisää!