FI | SV | EN

Tekoäly leikissä

Opit näkemään tekoälyssä uusia puolia, joita voi hyödyntää esimerkiksi leikissä ja arkipäiväisessä pedagogiikassa.

Koulutus tarjoaa tietoa ja työkaluja tekoälyn hyödyntämiseen sekä siihen, miten tekoälyä voi hyödyntää varhaiskasvatuksessa. Koulutus auttaa näkemään tekoälyn pedagogisen merkityksen myös lapsen näkökulmasta. 

Koulutuksessa osallistuja perehtyy tekoälyyn ja sitä hyödyntäviin keskeisiin sovelluksiin. Hän saa välineitä tekoälyn hyödyntämiseen esimerkiksi tarinoiden ja materiaalien luomisessa.

Koulutuksen jälkeen osallistuja oppii näkemään tekoälyssä uusia puolia, joita voi hyödyntää omassa työssään esimerkiksi leikissä ja arkipäiväisessä pedagogiikassa.

Kohderyhmä

Varhaiskasvatuksen henkilöstö

Toteutustapa

Koulutus toteutetaan etäkoulutuksena (Teams/Zoom) tai lähikoulutuksena. Koulutus muodostuu kolmesta 60 minuutin koulutuksesta. Koulutukseen sisältyy ennakko- ja välitehtävä.

Sisältö

Sisältö täydentyy ja vahvistuu asiakkaan ja kouluttajan kanssa käydyn keskustelun pohjalta. Esimerkkejä käsiteltävistä aiheista: 

1. Mitä tekoäly on ja miten se on osa lasten kokemusmaailmaa

2. Miten opettaja voi kasvatustyössä hyödyntää tekoälypalveluita, esim. tarinoiden ja materiaalien luomiseen

3. Miten tekoälyyn liittyviä asioita voidaan sisällyttää leikkeihin ja arkipäiväiseen pedagogiikkaan

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Lapselle kielen merkitys on kiistaton, sillä se luo pohjan ajattelulle, havaitsemiselle, tuntemiselle ja vuorovaikutukselle. Kielen

Lapselle kielen merkitys on kiistaton, sillä se luo pohjan ajattelulle, havaitsemiselle, tuntemiselle ja vuorovaikutukselle. Kielen…

Valmentava johtaminen koki aikamoisen renessanssin koronapandemian myötä. Kun työtä oli pakko alla kuin alalla tehdä

Valmentava johtaminen koki aikamoisen renessanssin koronapandemian myötä. Kun työtä oli pakko alla kuin alalla tehdä…