Käytännön tekemistä painottava valmennusohjelma tarjoaa tukea organisaation palvelujen kehittämiseen. Valmennuksessa opitaan tunnistamaan organisaation palvelutoiminnan kehittämistarpeet ja soveltamaan opittua käytäntöön.
Valmennus auttaa suunnittelemaan, toteuttamaan ja myös arvioimaan palvelumuotoiluprojektin, jonka keskiössä on asiakaskokemus. Valmennus voidaan toteuttaa organisaatiollesi myös lyhempänä palvelumuotoilun starttipäivänä.
Palvelumuotoilun starttipäivä
Mitä palvelumuotoilulla voidaan saada aikaan? Palvelumuotoilun starttipäivässä omaksutaan nopeasti palvelumuotoiluajattelua, käsitteistöä ja kehittämiskäytäntöjä case-esimerkkien vertailuanalyysin eli benchmarkingin avulla.
Fokuksessa oleva asiakaskokemusten parantaminen kehittää myös organisaation työkäytäntöjä ja lisää arjen innovaatioita, joilla voi tehdä nopeankin hyppäyksen mielekkäämpään toimintatapaan ja samalla jopa ylittää asiakkaiden odotukset.