FI | SV | EN

Palvelumuotoilu

Osaaminen palvelumuotoilusta ja asiakaskokemuksen parantamisesta tukee organisaatiosi palvelujen kehittämistä.

Käytännön tekemistä painottava valmennusohjelma tarjoaa tukea organisaation palvelujen kehittämiseen. Valmennuksessa opitaan tunnistamaan organisaation palvelutoiminnan kehittämistarpeet ja soveltamaan opittua käytäntöön.

Valmennus auttaa suunnittelemaan, toteuttamaan ja myös arvioimaan palvelumuotoiluprojektin, jonka keskiössä on asiakaskokemus. Valmennus voidaan toteuttaa organisaatiollesi myös lyhempänä palvelumuotoilun starttipäivänä.

Palvelumuotoilun starttipäivä

Mitä palvelumuotoilulla voidaan saada aikaan? Palvelumuotoilun starttipäivässä omaksutaan nopeasti palvelumuotoiluajattelua, käsitteistöä ja kehittämiskäytäntöjä case-esimerkkien vertailuanalyysin eli benchmarkingin avulla.

Fokuksessa oleva asiakaskokemusten parantaminen kehittää myös organisaation työkäytäntöjä ja lisää arjen innovaatioita, joilla voi tehdä nopeankin hyppäyksen mielekkäämpään toimintatapaan ja samalla jopa ylittää asiakkaiden odotukset.

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Suosittu DigiKouluttaja-koulutuksemme saa jatkoa uusilla ajankohtaisilla sisällöillä!
Verkkopedagogiikan ja oppimismuotoilun perusteita käsittelevään erittäin suosittuun DigiKouluttaja-koulutukseemme on tulossa toivottu jatko-osa loppusyksystä 2024! Koulutuksen […]
Yhteisöllisyys voimavarana lukiossa: rehtori Marja Mikkola HY+:n haastattelussa
Töölön yhteiskoulun rehtori Marja Mikkola kertoo HY+:n haastattelussa lukion yhteisöllisyyden tärkeydestä. Hän korostaa huoltajien roolia […]
5 vinkkiä aivojen ylikuormituksen ehkäisyyn – näin luot terveellisemmän työympäristön
Aivojen hyvinvointi työssä ja oppimisessa on keskeinen tekijä kokonaisvaltaiselle hyvinvoinnille. Oikeanlainen työtila yhdessä säännöllisen liikkumisen […]