FI | SV | EN

Palveluosaaja

Koulutuksesta saa välineitä työn asiakaslähtöiseen kehittämiseen sekä työn sujuvoittamiseen

Valmennuksessa kehitetään asiakaskokemusta vahvistamalla osallistujien palveluosaamista.

Koulutuksen tavoitteet ja hyödyt

  • Muodostaa yhteinen ymmärrys siitä, mitä on hyvä palvelu
  • Ymmärtää, mistä asiakaskokemus muodostuu ja miten siihen pystyy itse vaikuttamaan
  • Kehittää omaa vuorovaikutusosaamista ja kirjallisen viestinnän taitoja
  • Oivaltaa, miten koulutuksen jälkeen voi kehittyä omassa palvelutyössään ja mitä tukea siihen tarvitsee
  • Osallistuja saa omaan työarkeen välineitä työn asiakaslähtöiseen kehittämiseen ja työn sujuvoittamiseen

Koulutuksen sisältö (esimerkki)

Moduuli 1: Palvelulähtöisyys organisaatiossa ja omassa työssä

Moduuli 2: Asiakaskohtaamisen vuorovaikutus

Moduuli 3: Viesti vaikuttavasti eri kanavissa

Moduuli 4: Asiakaslähtöinen oman työn kehittäminen

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

Suosittu DigiKouluttaja-koulutuksemme saa jatkoa uusilla ajankohtaisilla sisällöillä!
Verkkopedagogiikan ja oppimismuotoilun perusteita käsittelevään erittäin suosittuun DigiKouluttaja-koulutukseemme on tulossa toivottu jatko-osa loppusyksystä 2024! Koulutuksen […]
Yhteisöllisyys voimavarana lukiossa: rehtori Marja Mikkola HY+:n haastattelussa
Töölön yhteiskoulun rehtori Marja Mikkola kertoo HY+:n haastattelussa lukion yhteisöllisyyden tärkeydestä. Hän korostaa huoltajien roolia […]
5 vinkkiä aivojen ylikuormituksen ehkäisyyn – näin luot terveellisemmän työympäristön
Aivojen hyvinvointi työssä ja oppimisessa on keskeinen tekijä kokonaisvaltaiselle hyvinvoinnille. Oikeanlainen työtila yhdessä säännöllisen liikkumisen […]