Häiriö sivustolla

Verkkosivuillamme on häiriö, jonka takia ilmoittautuminen avoimiin koulutuksiin ei välttämättä toimi. Vikaa korjataan. Pahoittelemme häiriötä!

FI | SV | EN

Arviointi oppimaan oppimisen ja jatkuvan oppimisen taitona

Koulutuksen tavoitteena on kehittää opettajien palautteenantokäytänteitä ja arvioinnin suunnittelua ja toteutusta sekä taitoa ohjata oppijoita käyttämään saamaansa arviointipalautetta oman oppimisensa tukena.

Arvioinnin on todettu ohjaavan opiskelua ja oppimista voimakkaasti. Siksi on tärkeää, miten ja missä yhteydessä opetustaan suunnitellessaan opettaja ottaa huomioon arvioinnin erilaiset roolit ja tehtävät. Parhaimmillaan arviointipalautteen antaminen ja saaminen osallistavat oppilasta, ohjaavat häntä käyttämään erilaista arviointipalautetta osana oppimaan oppimisen taitoja ja saavat hänen toimimaan aktiivisesti arviointipalautteen saatuaan.

Koulutuksen tavoitteena on kehittää peruskoulun ja lukion opettajien palautteenantokäytänteitä ja arvioinnin suunnittelua ja toteutusta sekä taitoa ohjata oppijoita käyttämään saamaansa arviointipalautetta oman oppimisensa tukena. Tutkimukseen perustuva, toiminnallista ja käytännön työvälineitä tarjoava koulutus on tarkoitettu perusopetuksen ja lukion opettajille.

Tilaa koulutus

Sisältöjä ja toteutusta voidaan räätälöidä tilaajan tarpeen mukaan.

Ota yhteyttä

Selja Saarialho
040 352 5004
etunimi.sukunimi@hyplus.fi

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä!

Yhteydenottopyyntö

Yhteydenottopyyntö

Yhteyshenkilöt

Selja Saarialho
040 352 5004
etunimi.sukunimi@hyplus.fi

Vastaavia koulutuksia

Ajankohtaista

sote-lähiesihenkilö
HY+digiaamu: Esihenkilö hyvinvoinnin tekijänä – pitoa ja vetoa sote-alalle
Henkilöstön jaksaminen, työhyvinvointi ja osaajien pysyminen ovat isoja haasteita sote-alalla. Lähiesihenkilöillä ei ole aikaa henkilöstön […]
varhaiskasvatus
Varhaiskasvatus – monitulkintainen lähestymistapa
Varhaiskasvatus on noussut viime vuosina sekä yhteiskunnalliseen että median huomioon kansainvälisesti. Erityisesti varhaiskasvatus on herättänyt […]
oppilaita
Yhdessä oppien edetään – oppimisanalytiikka on koulun yhteinen asia
Oppimisanalytiikka on oppimisdatan keräämistä erilaisista tietolähteistä ja kerätyn datan analysoimista eri menetelmin. Oppimisanalytiikkaa voidaan hyödyntää […]

Häiriö sivustolla

Verkkosivuillamme on häiriö, jonka takia ilmoittautuminen avoimiin koulutuksiin ei välttämättä toimi. Vikaa korjataan. Pahoittelemme häiriötä!