HY+:n toimitusjohtaja vaihtuu

Helsingin yliopiston täydennyskoulutusyhtiö HY+ Oy:n toimitusjohtaja vaihtuu. Nykyinen toimitusjohtaja Marjaana Suutarinen ja yhtiön hallitus ovat tiistaina 26.2.2019 yhdessä sopineet, että Suutarinen jättää tehtävänsä yhtiön johdossa. Muutos astuu voimaan heti.

– Marjaana Suutarinen on johtanut HY+:n haastavan muutosvaiheen läpi. Kiitämme häntä yhtiön hyväksi tehdystä työstä, HY+:n hallituksen puheenjohtaja Leena Paananen sanoo.

Uuden toimitusjohtajan rekrytointiprosessi käynnistyy välittömästi. Tehtävä on avoinna niin sisäisille kuin ulkopuolisille hakijoille. Kimmo Kärpijoki toimii yhtiön väliaikaisena toimitusjohtajana kunnes uusi toimitusjohtaja aloittaa työssään.

Yhtiön toiminta jatkuu muutoin ennallaan.

Leena Paananen
HY+:n hallituksen puheenjohtaja

Lisätietoja antaa:
Leena Paananen, leena.paananen@ovia.fi, p. 040 501 2921

VD-byte vid HY+

Helsingfors universitets fortbildningsbolag HY+ Ab byter VD. Nuvarande VD Marjaana Suutarinen och bolagets styrelse har tisdagen 26.2.2019 tillsammans beslutat att Suutarinen lämnar sitt uppdrag i bolagets ledning. Förändringen träder i kraft genast.

– Marjaana Suutarinen har lett HY+ genom en utmanande förändringsfas. Vi tackar henne för det arbete hon gjort för bolaget, säger Leena Paananen, ordförande för HY+ styrelse.

Rekryteringen av en ny VD börjar omedelbart. Både interna och externa sökande kan ansöka om anställningen. Kimmo Kärpijoki tar tillfälligt över som bolagets VD tills den nya VD:n inleder sitt arbete.

Bolagets verksamhet fortsätter i övrigt oförändrad.

Leena Paananen
Ordförande för HY+ styrelse