Avoin työpaikka: Kehittämisen asiantuntija

Helsingin yliopiston koulutus- ja kehittämispalvelut HY+ etsii määräaikaiseen työsuhteeseen innovatiivista ja innostunutta projektiosaajaa toimipaikkaamme Helsingin ydinkeskustaan.

Sinulla on kokemusta projektihallinnasta ​ja projektimainen työskentelyote on sinulle tuttua.​ Tehtävässä menestyminen edellyttää sinulta hyvää organisointikykyä, joustavuutta, pitkäjänteisyyttä ja paineensietokykyä.​ Toivomme sinulta yritystaustaa, mielellään kokemusta kansainvälisestä liiketoiminnasta ja kokemuksia digitalisaatiosta. Lisäksi arvostamme S2-tuntemusta ja ohjaustaitoja.  Työtapasi on itsenäinen, oma-aloitteinen ja vastuuntuntoinen.​ Tulet hyvin toimeen erilaisten ihmisten kanssa ja kykenet toimimaan ripeästi muuttuvissa ja joskus vaativissakin tilanteissa.​

Tarjoamme näköalapaikan akateemiseen koulutukseen ja pääset yhdessä kollegoittesi kanssa kehittämään Suomen ja kansainvälisten huippuyritysten ja -yhteisöjen osaamista. Tehtävän sisältöä voidaan tarvittaessa räätälöidä osaamisesi ja kokemuksesi perusteella.​​ Tehtävä on määräaikainen 31.12.2019 saakka.

Kiinnostuitko? Lisätietoja voit kysyä Juha Tammelta (puh. 050 404 7097), parhaiten tavoitettavissa ke 15.8. klo 9–11 ja pe 17.8. klo 9–11. Lähetä hakemuksesi palkkatoiveineen 24.8. mennessä osoitteeseen hyplus-rekrytointi@helsinki.fi.